Regulamin rekrutacji w poszczególnych projektach z serii „BiznesUP! Young” w §7 ust. 7 wskazuje, że:
„W uzasadnionych przypadkach dokumenty rekrutacyjne można przesyłać również w formie skanów dokumentów e-mailem (dokumenty takie muszą być w spakowanym pliku i zabezpieczone hasłem, które będzie przesłane w innym e-mailu)”.
Uważamy, że znaczna odległość uczestników od biura projektu oraz czasy pandemii są uzasadnionym przypadkiem wysyłki formularzy w sposób mailowy.
Jak to zrobić?
Po pierwsze, pobierz formularz i uzupełnij – najlepiej na swoim komputerze. Koniecznie odpowiedz na wszystkie pytania – wyczerpująco, analitycznie, konkretnie. Pamiętaj, że formularz podlega ocenie.
Następnie wydrukuj.
Podpisz we wskazanych miejscach i zrób skan, konwertując dokument do jednego pliku PDF.
Plik spakuj za pomocą programu do archiwizacji/pakowania plików i zabezpiecz hasłem.
Dokładnie jak to wykonać opisują artykuły, które umieszczamy poniżej. Kliknij, by przenieść się do artykułów na zewnętrznych stronach internetowych i zapoznać się z nimi:
Po spakowaniu wyślij formularz mailem na adres wskazany w regulaminie (uwaga! każdy subregion ma swój adres mailowy). Hasło wyślij osobnym, drugim mailem.
Jeśli nadal nie wiesz, jak to zrobić, a powyższe artykuły Ci nie pomogły, to najlepiej będzie jak dostarczysz formularz osobiście lub wysłać go pocztą/kurierem.
W regulaminie rekrutacji opisano jak zaadresować kopertę – zobacz §7 ust. 8 regulaminu rekrutacji dla swojego subregionu.
W razie pytań, zadzwoń do nas:
737 953 011